вівторок, 1 січня 2019 р.

Тематичний день у 2 класі "Чому восени добре ростуть гриби?"

Реформування загальної середньої освіти передбачає, зокрема, впровадження у 1-2 класах інтегрованого навчання, що базується на активній ігровій діяльності дітей. Ефективним засобом реалізації цього завдання є об’єднання матеріалу різних курсів за принципом «діалог на задану тему». Виконуючи цікаві завдання та вправи, діти не лише опановують навчальний матеріал, а й розширюють свої уявлення про різні сфери життєдіяльності людини. Такий підхід сприяє розвитку аналітичних та синтетичних мисленнєвих навичок школярів і формуванню в них більш цілісного уявлення про світ.
 На протязі 10 днів учні 2 – Б класу працювали над проектом «Гриби українських лісів». Учитель об’єднала школярів у 3 групи, кожна з яких працювала за певним напрямом: 1 група вивчала довідкову літературу і розпізнавала їстівні гриби, 2 група – отруйні, а 3 група – шукала відповіді на питання «Як не отруїтися грибами?»

Результати своєї діяльності учні представляли на уроках розвитку зв’язного мовлення – з теми «Складання продовження казки за поданим початком (за казкою І. Прокопенко «Куди сховалися гриби»)», природознавства – з теми «Чому восени добре ростуть гриби? Гриби їстівні та отруйні. Правила збирання грибів», математики – з теми «Прямокутник та його елементи. Порівняння іменованих чисел. Обчислення виразів зі змін¬ною на одну дію. Календар» та трудового навчання – з теми «Призначення ниток. Аплікація з ниток "Грибок-боровичок"».

Блок 1

Тема. Урок розвитку зв'язного мовлення № 4. Інтегрований урок.
Складання продовження казки за поданим початком (за казкою І. Прокопенко «Куди сховалися гриби»)

Мета.
  • формування предметних компетентностей: формувати вміння редагувати деформовані речення, будувати розповідь за серією малюнків та опорними словами, вільно оперувати отриманою інформацією. Вчити записувати у зошит складену усно розповідь. Розвивати зв'язне мовлення, образне мислення, творчу уяву. Виховувати бережне ставлення до природи, допитливість.
  • формування ключових компетентностей:
    вміння вчитися: формувати здатність переключатися з одного виду роботи на інший;
    загальнокультурної: учити дотримувати норм культурної поведінки;
    інформаційної: формувати здатність здобувати з підручника необхідну інформацію, знаходити у тексті конкретні відомості;
    здоров'язбережувальної: удосконалювати навички дотримання норм гігієни читання і письма.
Тип уроку: урок формування вмінь і навичок
Матеріали та обладнання: мультимедійний комплекс, презентація проекту, презентація до уроку, роздатковий матеріал, аудіозапис, фотографії з краєвидами лісу, муляж яблука, зображення грибів, відеоролик руханки "Веселі грибочки", картки з назвами грибів, ілюстрації до тексту, картки з зображеннями листя різних дерев.
Хід уроку доступний за посиланням: "Блок 1. Хід уроку"


Блок 2

Тема. Прямокутник та його елементи. Порівняння іменованих чисел. Обчислення виразів зі змінною на одну дію. Календар.

Мета:
  • формування предметних компетентностей: актуалізувати знання учнів з теми «Порядок виконання дій у числових виразах з дужками»; розвивати вміння читати та записувати вирази, що містять дії одного або різних ступенів без дужок і з дужками, обчислювати їх значення, обчислювати вирази зі змінною в одну дію; порівнювати іменовані числа; повторити структурні елементи задачі; вдосконалювати вміння складати та розв'язувати задачі на дві дії; розвивати вміння будувати кути на аркуші в клітинку, користуватися календарем; розвивати критичне мислення, вміння виділяти головне;
  • формування ключових компетентностей:
    уміння вчитися: розвивати вміння організовувати своє робоче місце, планувати власні дії, оцінювати свою роботу та діяльність однокласників; розвивати пізнавальний інтерес;
    комунікативної: розвивати математичне мовлення, вміння доводити власну думку, правильно формулювати висловлювання з використанням математичних термінів; соціальної: розвивати вміння продуктивно працювати в парах, групах, виявляти ініціативу, докладати власних зусиль для досягнення спільного результату;
    громадянської: розширити знання учнів про календар; вдосконалення вміння орієнтуватися за календарем.
Тип уроку: урок систематизації і узагальнення знань.
Основні терміни і поняття: кути многокутників, прямокутник, іменовані числа, вирази зі змінною.
Міжпредметні зв'язки: природознавство, літературне читання.
Обладнання: мультимедійний комплекс, презентація, календар – плакат, кишенькові календарі, картки із завданнями.
Хід уроку доступний за посиланням: "Блок 2. Хід уроку"


Блок 3

Тема. Чому восени добре ростуть гриби? Гриби їстівні та отруйні. Правила збирання грибів.

Мета:
  • формування предметних компетентностей:формувати вміння розрізняти їстівні гриби й подібні до них отруйні. Закріплювати знання про взаємозв'язки у природі восени. Сприяти розвитку в учнів уяви, фантазії, мислення. Мотивувати дбайливо ставитись до власного здоров'я, сприяти усві¬домленню дітьми небезпеки самостійного збирання грибів. Виховувати любов до природи, формувати модель поведінки в природі.
  • формування ключових компетентностей:
    уміння вчитися: формувати здатність переключатися з одного виду роботи на інший;
    комунікативної: формувати вміння висловлювати свої думки, спілкуватися під час виконання завдань, зв'язно передавати почуте, побачене, прочитане;
    інформаційної: формувати здатність здобувати з підручника необхідну інформацію, знаходити у тексті конкретні відомості;
    загальнокультурної: сприяти дотриманню правил поведінки на уроці;
    соціальної: удосконалювати вміння співпрацювати в парі, планувати взаємодію з учасником спільної діяльності.
Тип уроку: урок набуття нових знань
Матеріали та обладнання: мультимедійний комплекс, тематичні презентації, зображення павутиння, надруковані слова до гри, роздатковий матеріал, підручник "Природознавство. 2 клас", відеоролик руханки "Веселі грибочки", кошик.
Хід уроку доступний за посиланням: "Блок 3. Хід уроку"

Немає коментарів:

Дописати коментар